Tuesday 24 August 2021

BUKU SAYA ANAK MERDEKA

Bersempena dengan bulan kemerdekaan negara pada tahun ini, jom raikannya bersama Mommy Happy ðŸŽ‰

Bestnya BUKU SAYA ANAK MERDEKA! ada QR CODE video tambahan sejarah yang mana bleh meningkatkan semangat patriotisma dalam diri anak2…woww







Haaa! cukup dengan info pengetahuan tengtang kemerdekaan di Malaysia…ada pelbagai lagi info menarik

haa nak tahu tak ? buku ini disampaikan dalam bentuk suku kata berwarna….anak2 boleh belajar membaca juga tu

PAKEJ SAYA ANAK MERDEKA ini berharga RM15 sahaja dan dilengkapi dengan :

🇲🇾 1 BUKU SAYA ANAK MERDEKA
🇲🇾 1 POSTER BENDERA NEGERI MALAYSIA
🇲🇾 1 BUTTON BADGE MOMMY HAPPY
🇲🇾 1 BENDERA MALAYSIA

Merdeka tak lama lagi kan ? …

Jom raikan kemerdekaan malaysia tak dia kira dimana kita berada dengan dapatkan PAKEJ SAYA ANAK MERDEKA dari ejen mommy happy seluruh malaysia