Tuesday 22 September 2020

BABY SHARK PILLOW WITH MUSIC & LAMP


Ha, nak cari bantal peyuk baru untuk anak-anak? tapi versi ada lagu dan berlampu….Sekarang ada Baby Shark Pillow pulak...aritu ada ikan gedik, turtle gedik, ketam pun ada..semua ni boleh jadi geng bermain untuk anak-anak.

Bantal macam ni selalu buat anak seronok sebab ada lagu baby shark doo doo dooo dan material nya yang gebu. Sekali picit je, Baby Shark Pillow ni akan keluarkan lagu dan lampu berwarna warni. Bila stop kena picit lagi sekali. Dari situ, anak-anak boleh belajar konsep ’cause and effect’.

BABY SHARK PILLOW, ANAK JADI CEPAT TIDUR

Hi saya Baby shark pillow, saya peneman adik-adik ketika nak tidur atau bermain

Baby shark pillow ni menggunakan material yang menampakkan effect gebu, haaaa bila adik-adik peyuk kerr baring kerrr..terasa lembut jee, selesa tau

Saya pakai 3 BIJI AG3 bateri tau, picit je dibahagian mata tu nanti berlampu dan menyanyi lah saya. Picit semula bila nak rehatkan saya heee

Saiz saya 33 cm x 21 cm. Comel kan saya? Adik-adik mesti teruja nak jadikan saya sebagai peneman adik-adik kan 

Baby Shark Soft Toys (Singing + Glowing)

Product Details

⇨ Classification : Super Soft Plushie Toys

⇨ Material : Filled with Polyester cotton – cloth made by high quality velvet wool (safe for baby)

⇨ Height : 32cm

⇨ Dimension : 32 x 17 x 8 cm

⇨ Baterry : 3 x 1.5V button cell (included)

⇨ Color : Red/ Yellow / Blue

⇨ Type : Singing & Glowing

How to play :

1. Open the velcro of the back of the Shark

2. Unplug an insert card in the battery

3. Pinch its head then it will sing & light





*Berminat menjadi DROPSHIP boleh hubungi PUAN NORR 0187770236